en oplanerad fredagkväll...

Ja, denna kväll gick inte alls enligt planerna. Vi skulle ha sovit i Bobygda hos Mattias föräldrar, istället blev vi kvar i Bjuråker!

Jag, Mattias och Mattias beställde thai-mat som vi tog med oss till Bjuråker där Flodinarna bor. Sjukt gott. Och sen blev vi sugna på öl och spelkväll. Vi var även ute i deras studio och spelade & sjöng. Himla trevlig kväll.

Men nu är jag så sjukt trött, en skräckfilm visas ute i vardagsrummet men jag har krypit ner i min kära svägerskas säng!

Känner att jag kommer sova grymt skönt. Och sömn behövs, för imorgon klockan 06:00 åker vi till Bobygda. Herrn ska fiska, men det kan hända att jag lägger mig igen direkt när jag kommer dit ;-)

Sen får vi se vad jag och svärföräldrarna hittar på resten av dagen medan Mattias fiskar. Är sjukt sugen på grillpremiär, ska tjata lite!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0