en mysig vasalopps-morgon

Imorse vaknade vi rätt så tidigt av oss själva, vi var utvilade och pigga. Mattias gick upp och kokade kaffe, sen bänkade vi oss framför Vasaloppet. Mys!

I år känner jag ingen som åker. Annars har pappa åkt dom 9 milen i tre år, och även mina kusiners pappa. Fast i år blev det ju stafett-vasan för dom!

Jag ligger ännu i soffan med myskläderna. Får se om jag klär på mig innan eller efter målgången ;-) Det är ju så himla mysigt med Vasaloppet på tv, en riktig folkfest och tradition! Önskar att få vara på plats live någon gång.

Fixar-suget sitter fortfarande i också. Har nu på morgonen satt upp gardiner i badrummet. Små trix som ändå gör helheten mysigare. Har även kommit på att man faktiskt kan byta skåphandtag inne i köket. Det borde man få göra i hyresrätter? Ska höra med papsen. Några vita, lantligare trähandtag kanske :-)

Nu fortsätter mysdagen. Senare kommer även Elias!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0