en mysig och seg morgon...

Sovmorgon efter att killarna åkt på jobb och dagis! Ganska behövligt eftersom jag absolut inte kunde somna igår. Tror jag låg vaken till 01:30 ungefär. Jag var så sjukt speedad efter Brynäs vinst! Hoppades nästan att Elias skulle vakna så jag fick hämta honom och mysa lite. Men nej, storkillen sov i sin säng hela natten utan att vakna :-)

Tidigare imorse gjorde jag en gröt-frukost med mormors gudomliga sylt + kanel. Längesedan jag åt gröt, det borde jag göra oftare!

Sedan dess har jag donat lite, bland annat sått lite smörgåskrasse, blir nog lagomt grönt och fint till påsken :-)

Nu ska jag slänga in en tvätt och dra fram dammsugaren. Det är verkligen på tiden...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0