en mycket skön söndagkväll

Kvällen börjar lida mot sitt slut... Mattias och Micke var iväg och simmade ikväll, medans var jag och Elias hemma bara. Min mamma och pappa kom hit och fikade/busade med oss. Och Elias fick en fin bok med roliga ljud :-)

Jag hann med att laga mat medans också, supergott blev det med feta ost biffarna! Lyllo herrn som får två matlådor av maten.

När Bingolotto började var det dags att lägga en trött kille. Han är så duktig på att somna själv nu. Skiftar så gulligt mellan napp och nappflaska tills ögonen inte orkar hålla sig öppna längre! Det gick fort att somna, så jag missade bara ettans bingo. Ska snart rätta lotterna och se om vi vann miljonen där ;-)

Nu har jag diskat undan allt i köket och lagt mig till rätta i soffan framför Wallander.

Jag är trött, skön känsla att längta till sängen faktiskt. Imorgon är jag ledig, men killarna ska på jobb/dagis. Undra vad jag ska hitta på i min ensamhet då? Varva nytta med nöje och vila låter väl rätt bra :-)

Nu laddar vi energi till en ny vecka med nya upplevelser och möjligheter!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0