en lagomt jobbig arbetsdag

Idag hade vi en bra jobbdag. Lagomt mycket folk, lagomt mycket mat och lagomt av allt. Vi hann till och med sitta ner runt 10-tiden och ta en gofika alla tre!

Efter jobbet åkte jag och hämtade upp Tom. Han hade en varsin hamburgare till mig och honom som vi värmde hemma hos oss - mums!

Mattias är i Bobyga, har fiskat idag. Så jag och Tompa bestämde oss för att hälsa på mormor. Sagt och gjort, nu ligger jag på hennes kökssoffa och pustar ut. Ska be henne koka lite kaffe, så kanske man vaknar till liv :-)

Ikväll blir det lugnt... Är trött efter en arbetsvecka. Så morgondagens ledighet kommer lägligt. Sen är det nya tag inför nästa arbetsvecka bara! Dessutom är det Elias-vecka, mys. Fast det är jobb/dagis hela veckan för alla tre. På Fredagen är vi iallafall lediga tillsammans. Långfredag och allt. Får se vad vi hittar på då, allt är väl stängt :p

Nu ska jag försöka piggna till...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0