en härlig dag, rakt igenom...

Förmiddagsjobbet har gått fint, ett pass med chefen blev det och jag var ute i butiken hela dagen. Lovely!

När klockan blev 13:00 och det var dags att gå hem kom mormor till jobbet. Hon ville bjuda mig på lunch innan jag åkte hem, och det tackade jag ju inte nej till. En mysig och god stund med min lilla mormor!

När jag kom hem slängde jag in en tvätt, plockade lite här och där, bytte om och fick ett paket levererat till dörren. Fina foto-presenter som Elias ska ge bort. Hans farmor fyller snart 60 år. Passade då på att beställa fina presenter till hans farfar och farbror som fyller senare i vår också. Skönt att beta av lite presenter i tid :-)

Nu ska jag kika på skidskytte! Sen är det dags att börja med maten. Längtar efter killarna, som vanligt när vi är på jobb/dagis alla tre!

Ikväll är det hockey, vi får se vart och hur vi kollar. På norrvägen kanske. Någon av oss blir nog hemma med lilleman om vi inte stannar hemma alla tre.

Nu ska jag vila och njuta av skidskyttet. En bra dag har det varit :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0