en grå, men trevlig förmiddag

Imorse blev det en lång sovmorgon. Men vi kom hem från en grymt spännande match klockan 00:30 inatt, så man var rätt trött... Och lite nere efter en orättvis förlust.

Började dagen med frukost och att betala alla räkningar. Månadens tråkigaste göra!

För att bli lite gladare tog jag en sväng in till stan. Stolsdynor, en vas, tulpanlökar, snittulpaner, liljor, en annan liten grön växt, en brun gammeldags planteringslåda + hink och liten annat smått fick följa med hem. Massa nya blommor = glatt humör :-)

Försöker göra så mycket vår som det går nu. Innan jag åkte hem träffade jag Elias och Johanna en snabbis med. Men lilleman var snål på pussar, han är väl trötta på oss efter en pappa-vecka ;-)

Nu sitter jag i soffan och andas ut. Har varit ute och krattat vår gräsplätt på framsidan. Tänkte värma gårdagens mat nu och ha en lugn eftermiddag. Mattias och Micke är ute och äter, en liten grabbkväll. Så jag ska njuta framför teven och bara vara :-)



Kommentarer
carolin

En sån där hink har jag också

2012-03-27 @ 17:09:56
URL: http://carolinbroberg.tumblr.com
Sara

Dom var fina :-)

2012-03-27 @ 17:17:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0