en fortsatt trevlig fredag...

Hemma igen efter en dag med min älskade mormor! Efter slingor och kaffe på balkongen tog vi oss en tur till Albert & Herbert och Kjelles.

Våriga vita pärlisar fick följa med hem. Så fint, och en gudomlig doft sprids. Lite annat småplock hittade jag också. Jag hittade kuddar to die for... Vit/beiga med ränder och stjärnor. Fan vad jag ville ha dem! Och jag var såååhäääär nära på att köpa två stycken. Men 260 kronor behövs för annat den här månaden. Kanske efter nästa lön, som blir dubbelt så bra som den förra. Jag var iallafall duktig som stod emot ;-)

Elias fick bokstaven E till sitt lilla krypin. Det var bara Mattias som blev utan något idag, hehehe.

Nu öppnar jag dörren, donar lite och spelar favvo-listan på Spotify högt i högtalarna. Mysiga Fredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0