en fin kväll på badhuset...

Ja, ikväll har vi varit på badhuset. Efter middagen tvingade Mattias med mig, han och brorsan skulle åka, och jag är glad att han lyckades få med mig!

Det var så mysigt. Det var år och dar sedan jag simmade. Släckta lampor, stearinljus, lugn musik... Så avslappnande! Efter några längder, och spring med "bälte" blev det bubbelbad. Avslutningsvis frukt och dusch. Härligt :-)

MEN jag måste lära mig att simma riktigt. Ena benet hänger inte riktigt med. Ganska jobbigt, och fult - haha.

Nu är vi hemma igen efter att ha stannat till hemma hos mamma & pappa. Kvällsfika och soffhäng! Man är sådär mysigt trött i kropp och huvud nu. Så det ska bli härligt att krypa ner under täcket och sussa sött.

Imorgon är jag återigen ledig. Hade tänkt dona lite ute på framsidan. Men nu snöar det??!! Hoppas det försvinner tills imorgon.

Natti natti alla fina :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0