en busig kväll i bobygda...

Idag/ikväll har det busats frisk! Elias har varit så speedad och rolig. Verkligen full fart och massor av skratt.

Vi har smygfirat farmor/mamma/svärmor idag, hon fyller ju hela 60 år imorgon! Men då jobbar jag och Mattias ska på angeltävling. Fast Elias ska ju vara här och fira henne hela dagen :-)

Av oss fick hon lite vårfint till köket. Också hade hon ju beställt 2 smörgåstårtor från mitt jobb. Hon trodde hon skulle betala mellan 600-800 kronor till oss, men det bjöd vi på som present. Överraskad och glad! Av Elias fick hon en "världens bästa farmor-mugg" med ett kort på honom. Oj så glad hon blev :-)

Nu sitter jag här i köket. Elias sover och Mattias har innebandy hela kvällen från 19:00 till 23:40 ungefär. Det var inte meningen att jag skulle stanna här inatt. Men jag är inte ett dugg sugen på att sätta mig i bilen och köra hem nu... Kryper snart ner bredvid Elias och väntar på Mattias. Kan lika gärna åka hem imorgonbitti ju. Börjar inte förens 11:00 vilket känns skönt :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0