egen kvalitetstid a la sara...

Ah, vad skönt det är med 100% egentid ibland. På morgon blev det ju soffmys och en lång varm dusch inkl. hårtvättning.

Sedan klädde jag på mig, tog med min käre iphone, stoppade hörlurarna i öronen och tog en prommis med bästa musiken!

Jag hamnade uppe på norrvägen till slut och gjorde ordning en god och nyttig lunch. Man hittar inte så mycket annat än fröer, nötter, bär, bönor, frukter och osötade saker här nu. Mamma och pappa har börjat leva det nyttiga livet. Om det inte vore så jäkla dyrt med supernyttig och all GI-liknande mat skulle man banne mig ha hakat på...

Så nu har jag myst i soffan här ett bra tag, framför mina favorit inredningsprogram och andra bra program jag missat. Hurra för tv4-play på teven!

Jag saknar killarna massor nu också. Så det är snart dags att traska hemåt och påbörja matlagningen innan dom kommer hem.

Efter denna dagen i tystnad och ensamhet är jag redo för veckan med massor av lek, bus och jobb. Men ibland behöver man som sagt bara... vara med sig själv :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0