efterlängtat: sovmorgonen...

Imorgon. Äntligen. En sovmorgon och en ledig dag! Även om jag haft många em-pass denna vecka, så är det en annan känsla att få vakna upp utan klocka och utan måsten. #Behövligt

Har börjat gilla em-passen allt mer. Nästa vecka jobbar jag 4 dagar, varav 3 stycken är just eftermiddagar. Lyckolott. För att jobba mellan 13:00 och 18:30 är banne mig inte jobbigt! Dessutom blir det en vecka ute i kassan, skönt med omväxling från kök, mackor och mat.

Nu har vi kommit hem från stan. Det var inte alls många lampor släckta... Men det var mysigt, och gött med kaffe.

Jag ska strax hoppa in i duschen, sen väntar den; säääängen! Imorgon blir en bra dag, det vet jag. Sovmorgon, tvättning, lite pyssel, FBK-BRYNÄS, bingolotto och kvällsmys då Elias kommer :-)

Vi saknar lillkillen så mycket här hemma nu. Får nog köpa lite mer bilar, för han börjar bli biltokig nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0