effektiv förmiddag @ work

Ja, idag har jag hunnit med mycket på jobbet. Det var rätt lite folk, så jag hann göra Trines alla em-beställningar. Runt 50 smörgåsar, skönt för henne att slippa :-)

När jag slutar tog jag en runda på stan. Svärmor fyller 60 år till helgen! Hittade det sista, vi har redan två presenter klara redan.

Jag unnade mig själv två nya dofter från Yankee Candle också. Sen hittade jag en Ficus som tagit plats på bordet i vardagsrummet. Pärlhyacinterna fick en annan plats :-)

Nu ska jag slänga in en tvätt, vika torr tvätt och göra middag tills grabbarna kommer hem från jobb/dagis!

När vi ätit ska jag och Elias ta en långpromenad med mamma :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0