dunkande huvudvärk & trött

Usch och fy vilken huvudvärk jag har just nu. Men det är väl inte så konstigt... Man har inte fått behålla någon vätska under magsjuke-perioden, också har man bara legat inne och sovit. Jag har iallafall tagit resorb och alvedon nu, så jag hoppas att jag kan somna gott utan ett dunkande huvud sen.

Brynäs vann sin första slutspelsmatch mot Frölunda tidigare ikväll, underbart. Dessvärre gick det sämre för oss på Bingolotto, men det kommer fler Söndagar ;-)

Nu blir det fortsatt mys i soffan innan vi kryper ner i den nybäddade sängen. Finns det något härligare än att vara nyduschad och somna i nytvättade sängkläder?! Nopp :-)

Så hoppas vi att vi vaknar upp och är pigga imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0