bra mat, våfflor och semlor...

Haha, ja det var ju verkligen en nyttig middag! Men det är ju Fredag och då får man unna sig goda saker. Fast min semla ligger kvar i kylen. 2,5 våfflor gör en så galet mätt och då vill man inte gärna äta mer sötsaker på ett tag. Men ikväll lovar jag att den kommer smaka bra ;-)

Vi var och handlade tidigare idag, helg-götta och så att vi klarar oss med mat med mera i veckan.

Elias-veckan drar igång på Söndag eller Måndag. Dagis och jobb för oss alla tre, så det kommer inte gå åt så mycket mer mat än middag. Men en tom kyl är aldrig kul.

Jag har ett perfekt schema nästa vecka! Mån: ledig. Tis: 06-13. Ons: 13-19. Tors: 06-13. Fre: ledig. Lör: 07-16. Sön: ledig. Börjar 6:00 istället för 5:00 på förmiddagarna (sovmorgon!) och bara en enda eftermiddag vilket ger mig mer tid hemma med grabbarna :-)

Men nu ska jag koncentrera mig på att bara vara ledig och njuta av helgen!

TREVLIG HELG ALLA FINA :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0