blev en piercing fattigare...

Imorse när jag vaknade hittade Mattias min stav som vanligtvis ska sitta i bröstvårtan... Jaha ja. Jag försökte sätta tillbaka den men AJ vad ont det gjorde.

Så nu får jag vara piercing-fri faktiskt. Men det gör inget, det var inte riktigt "mig" att vara piercad där...

Jag är glad att det inte gjorde ont att tappa den. Har gruvat mig för det, dagen då den skulle ut. Men ja, nu är det bara hål i öronen som gäller! Jag har haft hål i näsan och överläppen förut också, men även det i korta perioder. Så nipple-grejen jag gjorde i höstas var nog mitt sista infall ;-)

Idag ska jag och Mattias ut på isen och mysa i solen med Micke och Åsa! Det ska bli så härligt. Sola, grilla, dricka gott och bara vara :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0