att flytta på tv:n eller inte...

När vi flyttade hit hade jag planer på att ha teven vid väggen mellan kök/hall. Men tv-uttaget var vid en annan vägg, där vi har teven nu. Har haft lite funderingar på att flytta teven ändå. Morfar har en lika lägenhet som oss, och har sin teve där.

Men nej... Jag tror att den får stå kvar. Vi kan nämligen vrida på hela tv-bänken som står på hjul, och vips så kan vi ligga i sängen och se på tv! Dessutom, om vi någon gång skaffar oss ett vitt fint vitrinskåp skulle det nog bli fint där mellan köket och hallen :-)

Så jag lägger tv-flytts-planerna på hyllan tror jag! Och korgen med filtar och kuddar är inte heller så tokig där. Jag och min ständiga längtan efter förändring... ;-)

Nu ska jag laga mat. Mattias har åkt och hämtat Elias. Längtar såå efter lilleman!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0