älskar att kvälls-dona hemma

På kvällarna när jag egentligen är trött och borde sova kan jag få en sådan jävulsk lust att dona och göra om här hemma. Någon som känner igen sig?!

Ikväll var det en skåpslucka i köket som rykte. Vi skruvade bort den och taadaa - ännu mer yta för mig att fixa med. Fina burkar och annat mysigt kan få flytta in.

Jag kommer med all säkerhet att byta plats på grejer och köpa något nytt fint som kan förgylla denna nya öppning i köket ;-)

I övrigt har vi ett fult, typiskt lägenhetsaktig kök. Men med lite tillåtna trix kan man lyfta det. Nu blir det till att klura på nästa förändring bara!

Men för kvällen är jag nöjd, och ska krypa ner bredvid hjärtat och sussa sött. Jag är såå trött och ser verkligen fram emot att sova :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0