aldrig som man tänkt, hihi

Jag som tänkte lägga mig tidigt... Men man kan säga att jag blev helt "ensam" ikväll och tog till vara på lugnet. Elias har sovit bra i sin säng hela kvällen och Mattias verkar ha sovit bra han med, tre timmar på soffan ;-)

Jag fastnade framför några inspirerande bloggar, frossade i frukt och slappnade av på spikmattan. Sara-tid. Det underbara måstet.

Den jobbigaste tvätten av dem alla är också äntligen upphängd på tork. Jag som mestadels njuter av att hänga tvätt... Fast tusentals strumpor som ska matchas ihop (alla är svarta nästan), flera underkläder och barnkläder tar enormt lång tid att få någon ordning på!

Men känslan av en tom tvättkorg är ju bara för härlig!

Nu har jag väckt Mattias, och fått honom att krypa ner bredvid mig i sängen. Jag känner att jag kommer sova som en ängel inatt.

Och jag ser fram emot att vakna imorgon klockan 05:00 eftersom jag är piggare/gladare/motiverad dom mornar jag ska upp tidigt och jobba. Sovmornar gör mig till ett monster ju! ;-)

Godnatt alla fina.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0