1 mars och underbart väder

Vilken underbar dag, bara så himla... aaah. Förmiddags jobbet gick kanon. Började kl. 06:00 och var ute i butiken hela dagen.

När jag kom hem vid 13:30 lyste solen för fullt. Snörade på mig skorna, tog på mig brillorna och gick ut. Innan jag mötte upp Carolin för en promenad hann jag gå in på RK och fynda ett par fina, tighta svarta jeans för en tjuga. Perfekt då mina andra svarta jeans gått sönder! Jag har fortfarande flyt med fynden ;-)

Efter promenixen med Carro gick vi hem hit och fikade. Saft och bulle! Som förr i tiden!

Nu börjar skidskytte-vm, så jag ska slappa i soffan framför mixstafetten. Älskar skidskytte! Sen ska jag göra våfflor till middag :-)

Ikväll blir det hockeymys med mamma, broder och sambo. Pappa ska ju åka vasalopps-stafetten så han är inte hemma.

Nu ska jag fortsätta att bara njuta av denna fina dag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0