velar fram och tillbaka...

Vilken härligt slö Söndag jag har haft. Jag somnade såå skönt, nedbäddad i soffan, med altandörren öppen och Gina Dirawis livsberättelse ljudande i hörlurarna. Ett tips om ni vill somna skönt - podcast!

Jag vaknade lagom till att tvättmaskinen hade snurrat klart. Åt lite lunch, hängde tvätt, tog en dusch och åkte på ica för att handla.

Nu är jag tillbaka i soffan, med Berg & Strömstedt i öronen. Frågan är om jag ska ligga kvar här och bara mysa, ELLER om jag ska göra ett ryck?! Typ byta sängkläder, dammsuga, torka golven and so on...

Svårt när man är trött och myssugen, men ändå har lite dåligt samvete för att man ser allt som borde göras. Lite Söndags-ångest :-)

Jag får ta och fundera vidare, haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0