tvättbräda & matta m. färg

Idag har jag skaffat mig en tvättbräda, hehe. Innan jobbet idag gick jag och Carro på Röda Korset, där hittade jag den fina gamla tvättbrädan och en matta SOM INTE ÄR GRÅ ELLER VIT!

Jag är ju faktiskt ganska rädd för färg i hemmet. Men jag tycker det är fint när andra har färg hemma hos sig! Så nu ligger en matta med FÄRG i vår hall, vågat... Men jag gillar det :-)

70 kronor fick jag ge för mattan och tvättbrädan tillsammans!

På jobbet var det rätt mycket. Många stora sällskap. Ett pensionär-gäng på 60 pers bland annat. Men det har gått bra!

Nu när jag kom hem har jag donat med lite blommor. Vattnat, flyttat runt och även planterat två nya. Göteborgar'n står ju på torget nu och säljer. Och första rundan han är här brukar han faktiskt ha fina blommor. Så jag köpte två stycken fina idag. En vit hängblomma och en liten rosa, minns inte namnet på dem...

Nu blir det chill i soffan innan sängen!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/618957/images/2012/pic_206532402.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0