trött på många olika sätt...

Nu är jag så trött på att blogg-appen inte fungerar! Hur roligt är det att blogga utan att visa bilder?
 
Idag har jag haft en bra dag. Tidig morgon. Men två koppar kaffe och en rejäl rivstart gjorde susen. Utflykten med mamma och farmor var mysig! Jag köpte en ny blomlåda och nya fina blommor. Det var underbart att komma hem til ett städat hem och kunna plantera i lugn och ro :-)
 
Snart kommer killarna hem, då blir det annat än lugn och ro - härligt det också! Midddagen är på G, och sedan ville min mamma och pappa låna Elias. Och det kan dom väl få göra! En promenad till fotbollsplanen, lilleman ska få se på fotboll. Får se om jag också promenerar dit sen!
 
Nu ska jag fortsätta med maten :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0