trodde jag hade tröttnat...

Heter man Sara Persson är det inte alls onormalt att börja måla efter kl. 23 på kvällen! Det är precis vad jag gjort nu nämligen ;-)

Jag trodde att jag hade tröttnat på att måla efter att jag och Carro (en hel dag!) målat om alla väggar på överrasknings-uteplatasen. Och inte bara en gång heller. Då var jag bra nog le på att måla... Trodde aldrig det skulle ske! Men turligt nog så kom lusten tillbaka ikväll.

Jag tog hem en träbrun hylla från Norrvägen för ett tag sedan. Det är faktiskt min lillebror som snickrar ihop den :-)

Nu blev den vit, och jag vet precis vart jag ska sätta upp den. Det kommer med all säkerhet att ske så fort jag vaknar imorgon! Tjejen som inte kan vänta...

Men nu ska jag krypa ner bredvid älsklings-killarna och sussa sött.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0