trevlig lördag, trött söndag

Oh my, vad jag känner mig trött och sliten! På jobbet igår var det full fart och vi kom inte därifrån förens en timme efter stängning...

När jag kom hem var det också full fart. Plocka, dona, göra mig iordning och förbereda mat. Carro och Hannes kom och grillade med oss på kvällen. Verkligen gott och trevligt! Vi spelade spel hela kvällen, drack lite gott och skrattade som bara den :-)

Otroligt att inte Elias vaknade av våra skrattattacker!

Efter den trevliga kvällen igår har jag sussat som en ängel inatt. Längesedan jag sov så djupt. Så imorse var jag ändå rätt pigg när Elias ville kliva upp.

Vi myste i soffan med täcke, välling och barnprogram. Jag var klok och diskade undan allt innan jag gick och la mig igår, så himla skönt! För nu börjar tröttheten att slå till... Pojkarna har åkt till Bobygda en sväng, men jag ligger i soffan och bara myser.

Tänker ligga här ett tag och ladda batterierna. Lyssna på lite härliga podcasts och kanske slumra till :-)

Sen gör jag nog ett ryck här i hemmet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0