slappa, sköna söndag...

Idag tog jag och hjärtat en sovmorgon. Herregud vad jag har sovit bra i helgen! Behövligt inför kommande arbetsvecka...

Mitt på dagen åkte vi och kollade på fotboll, min kusin spelade. Då lyste solen och det var riktigt varmt.

Sen åkte vi och handlade på ica.

Tänkte att jag skulle hem och gräva upp alla "blommor" i rabatten på framsidan. Om man nu kan kalla dem blommor? En hög med gröna blad ungefär.

När jag satte igång började åskan mullra. Och precis när jag var klar kom regnet. Tajming!

Jag satte lite små blommor i rabatten så länge, och la stenar runt om. Det ser lite fjuttigt ut, ska köpa mer växter så småningom! Men så länge får det duga. Bättre än den gröna högen med blad :-)

Idag blir det rökt fisk till middag. Han kan ibland, karln min! Sen kommer även Elias. Så det blir en riktig myssöndag!



Kommentarer
mamma

Va fint det blev!!

2012-06-10 @ 15:54:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0