skönt, ensamt morgonmys

Idag klev vi upp innan tuppen! Skickade iväg grabbarna på jobb/dagis, sedan slog jag igång teven och åt frukost i soffan.

Jag var rätt sugen på att krypa ner under täcket en liten stund till, men jag vet hur himla mycket tröttare jag blir när jag sover länge... Så jag höll mig ifrån det.

Nu börjar solen att lysa. Har precis tagit en dusch och tvättat håret, så jag börjar bli riktigt pigg :-)

Ska dona på här nu innan det bär av till staden för lite shopping.

Eftermiddagen bjuder på jobb med Trine. Brukar inte jobba med henne så mycket då vi går olika pass, men nu har vi bytt hejsvejs med varandra allihopa. Ska bli kul :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0