så var det vardag igen...

Ja, nu är vardagen tillbaka. Känns helt OK! Sitter på jobbet just nu och laddar för veckans första pass.

På förmiddagen hann jag med en del, trots att jag snoozade på tok för länge. Jag tog mig upp till sist och åt frukost, tvättade håret, satte upp hyllan i hallen, tog en prommis till trägårn med Carro, planterade blommorna jag köpte och diskade undan innan jag åkte till stan.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på hyllan ännu. Men jag har saknat att kunna tända ljus i hallen, det är så mörkt där, men lilleman når upp till byrån så där har vi inte kunnat tända några...

Men nu så :-)

Nu ser det lite bättre ut med blommorna ute också. I rabatt och krukor. Både på fram och baksidan. Idag köpte jag bla. hänglobelia i olika färger, polkagris-petunia, vit nejlika, fjärilskrasse, luktärt och säkert något mer jag inte minns. Nu vill jag bara har någon till kruka att hänga på väggen på framsidan, och kanske en stor kruka till "altanen". Sen får nog jag och mina icke gröna fingrar nöja oss ;-)

Nej dags att byta om och köra igång!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0