mycket, mycket behövligt

Sådärja. Nu har jag gjort ett litet ryck här hemma. Bytt sängkläder, dammsugit, skurat golven med en ny god såpa, tvättat en maskin tvätt och lagat middag.

Så nu doftar det nybäddat, nyskurat och nytvättat här hemma - lovely!

När Mattias kommer hem ska han, jag, broder och kusinen ut med båten. Dom ska fiska, men jag tänkte väl mest bara sitta och njuta :-)

Jag har bara sköna arbetspass kvar denna vecka. Imorgon 13:00-18:30. Onsdag 12:00-16:00. Torsdag 13:00-18:30. Fredag, Lördag, Söndag = ledigt. Riktigt härligt!

Jag börjar även se fram emot en liten semester. Nu när jag så gott som jobbar heltid uppskattar man ledigheten så himla mycket mer! Jag har faktiskt min första "semester" i sommar. Jag har aldrig någonsin haft det förut, jag har jobbat vareviga sommar så länge jag kan minnas! Men nu har jag semester från den 22 juni till den 9 juli. Ingen långsemester direkt, det vill jag inte ha heller. Med det är iallafall 17 dagars ledighet. Vi ska bland annat till Landön en helg, till Furuvik och Järvzoo. Längtar :-)

Nu: äta middag och hoppa i varma kläder innan båtturen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0