hem till en överraskning...

Hemma efter en trevlig kväll hos paret Broberg och Björklund. Blev bjuden på sjukt god mat bestående av fläskfilé med vitlökssmör i ugn, potatisskivor med timjan, fetaost-sallad, BBQ-sås, pepparsås och vin. Underbart.

Sedan myste vi i soffan med go-dricka, godis och Småstadsliv live. Lite senare sjöng vi även Singstar (jag var sämst...haha) och spelade Wii. Även det var jag sämst på.

Kom fram till att allt jag gjorde ikväll var dåligt, haha!

Men kul och trevligt hade vi.

Nu när jag kom hem blev jag glatt överraskad. En fin vit kruka med mitt namn på, med en blomma i, stod utanför dörren.

Har ingen aning om vem som gett mig denna? Nyfiken. Men tack snälla, snälla du :-)

Tiden som är kvar av denna Lördag spenderar jag i soffan. Sedan kryper jag ner i sängen, lyssnar på någon podcast och somnat - helt själv. Tomt utan killarna!

Imorgon blir det sovmorgon. Sen har jag lyckats få med mig Carro och hennes storasyster Helen till loppisen i Bricka ;-)

På eftermiddagen ska jag och Mattias prova något nytt. Prova lyckan på bilbingo, spännande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0