en riktigt hektisk dag...

Gårdagen blev sjukt körig! Det hade jag inte riktigt räknat med... KAOS på jobbet, massor av folk! Tur vi behöll lugnet och blev klar tillslut.

Hem, byta om, åka och fiska. Jag följde med Mattias till Sarvtjärn där brorsan och hans arbetskamrat redan var. Himla mysigt med sol, vindstilla, korvgrillning och massa skratt. Tyvärr nappade det inte. Men det var kul ändå. Tror vi kom hem runt 23:30 ungefär. Somnade bums!

Idag tog jag en sovmorgon. Skönt. Nu har jag precis duschat och tvättat håret, som jag inte orkade inatt när vi kom hem.

Får se vad jag hittar på innan jobbet. 13:00-18:30, sedan väntar ledighet Fredag Lördag Söndag :-)

Tror det blir en riktigt bra helg!



Kommentarer
Micke

Å vi som trodde ni skulle komma förbi här.

2012-06-07 @ 22:46:46
Sara

Ja, Mattias sa det sen på kvällen, bra minne han har! Vi har en liten present till er, passar det någon kväll i helgen? :-)

2012-06-08 @ 00:03:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0