en riktigt härlig dag...

En bra dag börjar lida mot sitt slut... På jobbet hade vi det lugnt, blev klar snabbt och kunde åka till nästa jobb. Kiosken på fotbollsplanen.

Forsas b-lag förlorade mot Strömsbruk. Och till råga på allt så gjorde Elias bonuspappa mål på oss, haha :-)

Nu är jag hemma och slappnar av. Mattias är ute med jobbet och äter mat. Vi får väl se hur sent det blir, jag är väl så illa tvungen att hämta!

Skattepengarna rullade in idag, hurra! Dessutom så går jag på helg nu, så himmelens skönt. Har jobbat väldigt mycket och hur många helger som helst i rad, så jag känner mig värd lite ledighet. Lovely :-)

Imorgon blir förhoppningsvis en toppendag! Längtar enormt mycket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0