en ny kategori på bloggen...

Ja, nu har jag skapat en ny kategori här på bloggen. En loppis-kategori där jag visar alla mina fynd. Eftersom jag älskar loppis och secondhand så är det är en stor del av mitt liv, en hobby nästan! Nu hoppas jag att jag fyndar något mer snart, har en fundering på loppisen i Bricka på Lördag. Någon som vill följa? :-)

Mattias ville ha hämtning rätt tidigt, skönt. Så nu ska vi lägga oss med en varsin hörlur i örat och somna till en bra podcast. Det har vi gjort hela veckan, himla mysigt.

En ny provisorisk header har jag också, ska göra en lite finare när jag har mer tid. Men nu är jag gör-trött...



Kommentarer
Carro - tvåbarnsmamma

Sv: Jag vet faktiskt inte var den gräsklipparen är köpt?!

De är mammas karl som har köpt den. Men den är inte sådär jätte bra faktiskt, då rekommenderar jag en vanlig. För själva "gräset" som är i gräsklipparen blir så tungt, så den är trög att köra.



Hihi, nejdå... det är ingen fara :)

2012-06-08 @ 09:21:49
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0