en mycket härlig ledig dag

Sovmorgonen imorse var guld värd. Vaknade så sent som 09:50 och var riktigt utvilad. Hoppade direkt in i duschen och sedan kom Carro.

Vi hämtade upp hennes syster för att sedan fortsätta till loppisen i Bricka. Fyndade mycket fint, skrattade och fikade.

Vi fortsatte sedan till Strömbacka. Mysigt ställe! Även där hittade vi en loppis.

Riktigt trevlig dag med systrarna Broberg!

När jag kom hem hade Elias rivit ur hela min neccesär på badrumsgolvet. Haha! Vi städade upp lite snabbt och åkte till stan. Elias mamma väntade på ica maxi, så nu dröjer det en vecka tills godingen kommer till oss igen...

Jag och Mattias fortsatte till Hagmyren, bilbingo! Första gången för mig. Super-roligt var det. Och bingo fick jag, två gånger till och med.

1000 kronor första gången och 150 kronor andra gången. Tutan fungerade inte, men vi lyckades ändå ;-)

Nu ska jag tvätta håret och hoppa i säng. Klockan är ställd på 03:50.

Fynden idag blev en bok, en doft-ljuslykta, doftljus, kratta till Elias, iittala-lykta, griffeltavla, gamla burkar, ljuskrona, ljuslykta m.m #NÖJD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0