en mycket bra dag, ändå...

Imorse var det jobbigt att kliva upp och åka till jobbet. Jag var trött, Sverige förlorade, Elias var gosig och det var fult väder...

Men så fort jag kom till jobbet kändes allt OK! En bra arbetsdag hade vi, lagomt mycket folk.

Nu är jag hemma. Mattias & Elias är i Bobygda och ska sova där. Så dom träffar jag först imorgon igen, älskade pojkar!

Själv har jag en lugn stund. Men snart ska jag till Carro och Hannes. Dom godingarna bjöd mig på middag, bara sådär! Vad bra man har det :-)

Imorgon ska det bli skönt med en ledig dag efter 6 arbetsdagar. Trött & slut. Men jag är sugen på att åka till Bricka-loppisen (får aldrig nog, haha) om jag hittar någon som örskar haka på ;-)

Sedan jobbar jag Mån-Ons. Efter det blir det 18 dagars "semester". LOVELY! Redan på Torsdag åker jag och hjärtat till Landön bortanför Östersund. Blir där över midsommar. Gud så härligt. Mycket att se fram emot nu!

Dags att byta om och gå till Broberg/Björklund.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0