en jäkla god räksallad...

Men jösses vad det blåser?! Det är ju nästan storm! Hugaligen...

I förmiddags åkte jag till stan. Skulle handla lite inför midsommar. Sen blev det raka vägen till jobbet för att avverka ett em-pass med Sarah. Gick bra!

På vägen hem svängde jag förbi mamma och pappa. Tanken var sedan att åka hem, hoppa i myskläder och halvdö på soffan.

Men så vart det inte...

Istället hakade jag på pappa som skulle springa slingan. Så det blev 50 minuters intervaller! Vi gick där det var platt, sprang i alla uppförsbackar och joggade nedför. Satan vad trött jag blev! Men himla skönt var det :-)

Nu har jag precis ätit en räksallad som jag tog med från jobbet, mmm! Ska strax hoppa in i duschen, sen blir det sova.

Sista arbetspasset imorgon, klockan 13:00 går jag på semester ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0