en hiiiiimla lång tisdag...

Sedan kl. 03:45 har jag hållit igång, så gissa om jag är trött nu?!

En lång förmiddag på jobbet, det var rätt lugnt och då blir dagarna verkligen långa. Jag var trött när jag slutade, men jag kunde inte åka hem...

Skulle lämna in bilen på verkstad för en liten koll. Dom hade sjukt mycket att göra, så det skulle ta hela eftermiddagen.

Tog en runda på stan med mormor medans. Jag handlade faktiskt inte nånting, eller jo, en liten rostfri hink och tillhörande "panna" på loppis. 25 kronor för båda! Nu har de hamnat på nya "hyllan" i köket. Och i hinken satte jag en plätt-blomma :-)

Mormor bjöd på mat på Hot Chili också, jag åt så oj oj oj - mums!

Mattias och Elias kom till mormor sedan. Mattias skulle handla lite grejer så medan var jag, Elias och mormor i en lekpark och lekte. Roligt!

Sen var det bara att köra hem, med båda bilarna tack och lov.

Mattias åkte och fiskade direkt när vi kom hem. Det var soligt och fint, så jag och lilleman tog en promenad med vagnen.

Vi träffade Emilia och Carro, som gick en sväng med oss, sedan gick vi hem hit alla fyra och fikade. Elias lekte som bara den. Han är så himla duktig på att spela innebandy, och som han älskar det! Han och Carro hade riktigt roligt ett tag.

Sen mannekängade han med sina kalsonger för oss. Gick med armarna i sidan och visade stolt upp sina små blå boxerkallingar, haha. Han gillar verkligen att gå i bara blöja och kalsonger, han blir alldeles lyrisk när man tar fram dom! En liten mode-kung!

Nu på kvällen blev han riktigt trött och somnade på två röda. Gofis!

Själv ligger jag i soffan, totalt slut, och kollar lite på fotbollen. Undra hur länge jag orkar vara vaken? Ett tag till måste jag hålla ut iallafall, en maskin tvätt snurrar för fullt...

Skönt med ett em-pass imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0