en bra dag, trots allt...

Dagen har varit bra, trots en förkylning i kroppen. Efter att jag tvättat håret och donat lite imorse åkte jag med två kassar tvätt till stan. Lyx att alltid få sängkläderna tvättade och manglade av världens bästa mormor :-)

Sedan blev det en runda på stan. Det är galet många födelsedagar dessa tider! Men nu är det fixat och klart - för den här månaden iallafall. Tror jag. Hehe, vi märker väl.

På jobbet hade vi en bra eftermiddag, jag och Sarah. Inte för lugnt och inte för stressigt.

När jag kom hem lyste solen, så jag satte mig på uteplatsen och åt en sallad som jag tog med hem från jobbet. Himla gott. Skönt att få se solen också, det har varit allt för grått nu ett tag...

Ikväll har jag inga måsten. Lägenheten är städad, disken är diskad osv. En tvätt har jag slängt in, men jag älskar ju allt som har med tvätt att göra så det känns inte som något måste ;-)

Fast nu hörde Niklas av sig så nu blir det en premiär-runda på golfbanan för i år. Det ska bli sjukt kul.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0