det fina lysande skåpet...

Vad glad jag blev idag när hjärtat helt plötsligt drog fram verktygslådan och satte igång med skåpet! Fint blev det, supermysigt nu på kvällen...

Men det var svårt att få ett bra kort med iphonen. Man ser ju inte vinglasen och de andra fina glasen.

Jag var på RK idag och köpte en liten "korg" av ståltråd. Inge fin egentligen, men jag föll för den. Så den fick följa med hem! Även en till korg som står längst ner i vitrinskåpet nu :-)

Det märks att Elias börjar bli frisk nu. Vilken energi... Vaknade för ett tag sedan. Hörde hur han satt och pratade med pojken (som vi kallar hans lilla kill-docka). Gick in, och då höll han på att bädda om dockan med sin snuttis. Skulle natta honom han då, gohjärta! Sedan dess har han haft myror i brallan. Pigg och glad. Vilket inte jag är, vi går nog och lägger oss så fort Mattias kommer hem :-)

Imorgon väntar jobb mella 11-16, sen blir det grillmys med Carro och Hannes här hemma!



Kommentarer
Carro - tvåbarnsmamma

Gud vad du är duktig! :)

Blev super snyggt!!

2012-06-03 @ 21:31:32
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0