det blev en bra eftermiddag

Det blev en bra eftermiddag trots att jag verkligen är dödstrött...

Jag började lite smått med att hänga ut sängkläderna på vädring. Gick in med inställningen att "jag gör det jag orkar, resten tar jag en annan dag" och så satte jag igång. Vips så hade jag dammsugit, tvättat en maskin, torkat golven och bytt till nya fräscha påslakan!

Med den inställningen ska jag köra oftare ;-)

Himla skönt känns det nu. Allt som jag tänkt göra imorgon innan vi åker är gjort! Så då kan jag koncentrera mig på att packa inför Landö-resan istället.

När jag var klar med allt firade vi in min semester med hämtmat ute på uteplatsen. Mmm!

Nu sitter jag här ute igen. Solen värmer och livet känns fin-fint :-)

Vad som händer resten av kvällen vet vi inte. Fiska? Innemys? Promenad? Det märks! Nu ska jag fortsätta njuta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0