dagens second-hand-fynd

Glömde berätta att jag var inne på RK och fyllde en kasse med kläder idag efter jobbet. 20 kronor för flera plagg är ju ingenting!

Då hittade jag till min stora glädje ett par chinos som satt bra. Har provat hur många som helst som bara sitter feeel, men dessa som kostade 1 krona var perfekta!

Det blev även ett par beiga "prasselbyxor" till mig, en tunika, två t-shirtar till M, en skjorta till honom och massa tröjor/byxor till lilleman.

Alltsammans för två guldtior. Inte klokt vad billigt :-)

Nu på kvällen blev det lite fotbolls-kik för min del. Hängde mest i kiosken med mamma & pappa. Och njöt i solen!

När jag kom hem gick vi över till Carro och Hannes. Plockade en bukett midsommar-blommor och tog med en varsin öl. Fira in sommaren! Trevligt serru :-)

Nu faller ögonen ihop snart. En bra podcast och sen somnar jag ovaggat... Imorgon har jag en hel del att dona med innan vi åker! Skönt att jag städade idag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0