dagens fina loppisfynd...

Hemkommen med alla loppisfynd, älskar när allt kommit på plats! För allting jag köpte, utom Elias vagn som hans farmor köpte, betalade jag ca 280 kronor. Det var iittala-lyktorna som var dyrast, 45 kronor styck. Så resten var ju billigt :-)

Rekommenderar verkligen loppisen i Bricka!

Ikväll blir det en myskväll här hemma med sambon. Längesedan vi bara var hemma en Lördag! Jag har precis slängt in en tvätt, och ändå är tvättkorgen full. Tror jag legat på latsidan när det gäller tvättning ;-)

Ska dona lite, kika på fotbollen på tv, bädda rent i Elias säng och bara mysa.

Imorgon väntar sista lediga dagen, sen är det 6 atbetsdagar! Det är även pappa-vecka, saknar gofisen nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0