dagen har bara försvunnit

Imorse tog jag en skön sovmorgon och var riktigt pigg när jag vaknade! Trots att ett x antal glas vin slank ner igår ;-)

Tog bilen till Bobygda mitt på dagen. Härligt väder! Lyckades lura med mig svärmor till loppisen i Bricka. Oh my vad mycket grejer det finns där. Strosade runt, fikade i solen och fyndade.

Bla. en sittvagn till Elias, en hylla, två iittala-lyktor (hurra!), böcker, en fin skål, ljuslyktor, fina "korgar", uteblommor, fina vita emalj-prylar osv osv osv.

Man hittar alltid något där! Ska visa lite bilder sedan. Knäppte bara ett snabbt kort på ena sidan av lokalen, det är så stort så man omöjligt får med allt på en och samma bild.

Nu är vi i Bobygda och ska snart äta mat. Mattias har rökt fisk hela dagen, men när vi har ätit ska vi åka hemåt :-)

Den här dagen har bara försvunnit. Men det har varit en skön och ledig Lördag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0