bra shopping = lycka...

Hej och hå! Idag är jag pigg och glad, även fast jag var på jobbet tok-tidigt idag. Före alla andra, bagare och allting. Tror jag kom dit vid 04:05, så ni kan ju tänka er vilken tid jag klev upp... Men jag hade en hel del från i Lördags att fixa till, så det var skönt att få det gjort.

Efter jobbet åkte jag till A&H och unnade mig en svart korg + plus en liten plätt-blomma från Kjelles.

Stannade till vid RK också. Oh my vilka fynd jag gjorde. Lycka!

Ett linne från TopShop, oanvända svara skor från Vagabond (toksköna), en svart kofta med "skinn" på armbågarna, en somrig blus, solhatt till Elias, 6 snapsglas, 4 whiskyglas och en likadan silvrig "korg" som jag redan har. Allting fick jag för 130 kronor! Helt sjukt vad billigt. Så nu är jag lycklig. Bra shopping gör en glad, ellerhur :-)

Mattias jobbar över ikväll så maten behöver inte vara klar på ett tag. Istället ska jag försöka göra lite nytta.

Men nu kom Carro en sväng, så det får vänta ett litet tag :-)



Kommentarer
mamma

Du hade kunnat titta in till mig på jobbet då på en nattfika ;-)

2012-06-04 @ 18:04:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0