ännumera tråkigt väder...

Solen?! Ännu en dag med tråkigt väder. Vi vill ju vara ute och leka i finvädret... Istället tog vi oss en tur till Ica maxi, bara för att ha något att göra. Handlade lite smått och gott också. Elias ställde till en jäkla scen då han promt skulle köra med en leksaksgräsklippare som lät sådääääär genom hela affären. Vi skulle köpa den, men den skulle ligga i vagnen tills vi betalat den sa vi. Så efter en hel del skrik och protester gav han med sig. Det är dom vuxna som bestämmer ;-)
 
När vi kom hem åt vi lunch, en jäkla blandning blev det. Mattias åt lax från igår, jag åt gulaschsoppa och Elias åt gulaschsoppa och potatis. Mätta och nöjda kröp pojkarna ner i sängen för en tupplur.
 
Själv har jag hängt en tvätt och tagit en skön dusch. Känner mig lite down. Oftast finns det inga självklara anledningar till dess depp-perioder, och det gör det bara ännu värre! Dessutom gör väl inte vädret det hela bättre heller... Men efter en dag eller så, brukar det vända tvärt :-)
 
Nu ska jag betala räkningarna och sedan titta till pojkarna!
 
I väntan på att blogg-appen ska börja fungera bjussar jag på någon bild som finns på datorn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0