aaalldeles för lite sömn...

Trött trött trött! Men håll ut Sara, två arbetsdagar kvar, sen är det semester :-)

Inatt kunde jag verkligen inte sova. Vred och vände på mig. Tittade på klockan. Jaha, fyra timmar kvar tills klockan ringer... Så gissa om jag var trött kl. 03:45 när det var dags att kliva upp!

Men som vanligt när man kommer till jobbet går det bra (kaffe!)

När jag slutat åkte jag på maxi och handlade med mig lite grejer för att sedan åka till sjukhuset. Elias åkte in till akuten inatt, och skulle bli kvar även inatt. Köpte lite bananer, dryck, en traktor, och lite gott/roande till hans mamma. Usch, inge roligt att se honom i sjukhusmiljö... Lilla hjärtat.

Stannade där ett bra tag med honom och Johanna. Jag och Elias kollade på film så fick hon gå ut och gå/ta lite luft. Hoppas de får åka hem imorgon!

På vägen hem stannade jag på RK. Man fick fylla en kasse med kläder för 20 kronor!

Det blev en Fjällräven-jacka (mega-fynd!!!), en kofta, två tunikor, tröja till Mattias och en hel del till Elias. Snacka om billigt :-)

Nu har jag slängt in alla köpta kläder i tvättmaskinen, ligger på soffan och andas lite. Snart ska jag börja med maten, Mattias skulle hälsa på Elias efter jobbet så vi äter sen middag idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0