trött hela dagen lång idag...

Imorse var jag trött. På jobbet var jag trött. Och just nu är jag dödstrött. Jävla trött dag, alltså. Vi hade rätt mycket på jobbet också, det märks att folk har semester! På förmiddagarna är det hur lugnt som helst, efter klockan 12 är det folk fram till stängning nästan. Det brukar vara tvärtom...
 
Efter jobbet åkte jag hem, hann pussa lite på Elias innan han somnade. Killarna hade varit hemma hos mina föräldrar nästan hela dagen idag, så mamma hade skickat med en matlåda hem till mig. Gött serru!
 
Nu har jag diskat och vikt tvätt, mer än så orkar jag inte. Tror banne mig att jag ska krypa ner under täcket och få någon timmes extra sömn. Har längtat efter sängen hela dagen! Imorgon väntar ett fm-pass så klockan är ställd på 03:45, kan vara smart att hoppa i säng då snart...
 
Imorgon klockan 13 när jag slutar ska jag och favvo-killarna hitta på något. Tror dom kommer till mitt jobb så kan vi fika tillsammans innan vi hittar på något annat :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0