och så tar vi nya tag då...

Ny vecka, nya tag! Gårdagen var trevlig i Bobygda. Sol, mat och lek. Mattias systers ungar är mer vild än tam, haha. Hade jag en i famnen så hängde den andra runt benen. Men roligt hade vi med alla våra utelekar. När Mattias kom dit gav jag dock över lekansvaret till han, puuuuh. På kvällen åkte vi och spelade golf med Tom och Niklas. Mysig kväll. Imorse var jag tiiiiiidigt på jobbet. Klockan var nog bara strax efter fyra, och jag börjar fem. Men jag hade hur mycket som helst att dona med, så det var skönt att vara där helt själv och ha tid på sig. Resten av dagen var lugn. När jag hade slutat träffade jag mina kusiner, vi handlade lite på Åhléns och sen lunchade på vi Hot Chili, mmm. Har även varit på RK. Visar fynden snart :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0