håller mina tummar hårt...

Bra arbetsdag! Alldeles lagomt med folk och mat. När jag slutade åkte jag hem och slängde in en tvätt. Ohmy, vad jag har legat efter på tvättfronten nu ett tag... Sedan kom Tom hit. Vi tog en promenad till pizzerian och käkade vår middag där, mys! Nu sitter vi på uteplatsen och njuter av den fantastiska kvällssolen. Han ska sova här hos oss inatt! Imorgon hoppas jag på ett glädjebesked. Om det blir som jag vill, så kommer det att lösa sig med våra "jour-helger". Varannan Lördag har jag jour, vilket innebär att jag är låst och inte kan göra något, eller att jag är tvungen att jobba då... Och varannan Lördag har jag schemalagd tid. Så jag har bara Söndagarna ledigt. Men imorgon får vi veta om vår "nya kollega" Jasmi får ta helgerna så jag blir ledig varannan Lördag, håller tummarna! Hårt :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0