gårdagen var fantastiskt fin

Gårdagen var fin, på alla sätt och vis. Förmiddagsjobb och solsken! När jag hade slutat ringde min käre sambo och bjöd ut mig på lunch. Mat i solen, sådär på tu man hand, tackar man ju inte nej till. Elias var hos min pappa, så efter att vi ätit och handlat tog vi med oss poolen och åkte dit. Sol, bad, lek, vattenmelon och mys! Jag och Elias tog en promenad hem eftersom Mattias skulle jobba en sväng. Lilleman somnade i vagnen och sov ute ett tag. Medan hann jag tvätta, laga middag och slumra till lite jag med. När vi båda vaknade åt vi middag och sedan tog vi ett bad tillsammans. Bort med solsvett & solskyddsfaktor! Kvällen var också mysig. Tända ljus och soffhäng :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0